Jakmile pochopíte celý systém a začnete mít lidi, kteří se chtějí připojit do tohoto skvělého byznysu, tak je dobré si udělat nějakou strategii a plánování, jak bude Vaše struktura vypadat. Dejme to, že v průběhu nějakého období registrujete 60lidí. Pokud byste si daly těchto 60lidí přímo pod sebe a tito lidé by se registrovaly vyloženě kvůli produktu a nevydělávaly by to, co by je uspokojovalo, neměli by moc lidí, tak by byly smutní a připadali by si na všechno sami. Možná by je to zklamalo a přestaly by si objednávat a už by se nechtěli aktivně podílet na vytváření sítě SAY.
Pak je další možnost, kterou dělám já. Registruji těch samých 60 lidí do řady, ale přímo pod sebe si dám třeba jen 5 lidí a ty další registruji za sebou do řad pod ně. Pána B dám pod pána A a pána C registruji pod pána B, atd. ,....
Takto budu mít 5 větví a každou po 12 členech. Místo abych profitovala pouze já, tak bude profitovat 55lidí z 60. Samozřejmě, že to můžete naučit i své lidi pod sebou, že začnou ostatní registrovat lidi přímo pod sebe, tak tímto se začne tvořit šířka. Zkrátka není důležité abychom měly pod sebou 1000lidí, ale abychom spolupracovali také s ostatními a chtěly si navzájem pomoct. Síťový marketing je také o svodobně a dobrém pocitu. Je krásné, když můžu vydělávat já, ale je ještě krásnější, když můžu vydělávat já a také ostatní lidé, a tím budou motivováni ještě k lepším výsledkům. Lidé, kteří se cití dobře, pak podávají lepší výkony.